Saturday, October 9, 2010

.maggort pnya story.

10/10/10 ~ aku keja pg arini dgn ija,ogen n dada..apa yg bestnya mula2 g keja,,pas dgar report g wat bed making..sampaila dkat 1 bed niyh ( bed 22 )..makcik niyh dya wat MAGGORT THERAPY...dah hari ke3 maggort dalam luka makcik tuh kekenyangan sebab mkan tisu2 mati..so pe lagi,,maggort niyh pown kuarla dari luka tuh...pnyala byk sbab dalam luka tuh ada 1000 ekor..wow!!!mula2 memangla meremang jgak bulu roma aku,,sbab geli tapi dah tuh tugas kita...sape pown xnak kutip,,so aku terpaksa jadi forensik pagi tuh..sampai ke bawah katil maggort tuh dok berjalan..ee!!!>yg penting aku wat keja ikhlas<hehee...tgah ari kena cuci luka makcik tuh,,tp kami xleh wat,,doktor Tiba dgn doktor Jeya yg bt dressing...fuh,,geli sih...bayangkn ulat sampah dok mkan bnda kotor,,mcm tuhla ulat dlam luka makcik tuh...tp ulat niyh sterile....n luka makcik tuh mmg cantik ar skrg..so sape yg agak2 ade sedara yg kencing manis n kaki ada luka besar,,aku syorkn guna MAGGORT THERAPY niyh...bagus sgt weyh!!!!nnti aku letak video maggort dlm niyh k??? :)

No comments:

Post a Comment