Friday, April 29, 2011

kesayangan :(

hmm! sedih2.. jam kesayangan aku putus.. :'( ... dahla niyh pemberian kawan baik aku sempena birhtday aku ( dya xpenah lupa beri hadiah dkat aku).. sanggup pos n plan dgn mama sbb nak buat suprised dkat aku...mcm mna aku xsyg jam niyh?? so sad..

setiap hari, setiap masa pakai jam niyh even ade lagi jam lain.. sampai penah kena denda sbb pakai jam g keja.. tulis 100x  " saya berjanji tidak akan memakai jam dalam wad".. tulis 1000x pown aku sanggup asalkan xrampas jam..

jam niyh putus masa keja dkat klinik ent.. msa tuh dlm hati dah fikir mcm mna nak bg thu dkat tuan yg bg jam niyh?? last2 aku amek ubat stapler,,aku sambung,. tpi sampai bila nak tahan??err.. bt jatuh tgah jln,, lagi mati aku...huh!! sebelum niyh dahla batu dkat jam tuh dah kuar 1,,sbb gagah g main netball sambil pakai jam..ngat xjadi pape,,msa msuk bilik baru perasan...mula2 xnak bg thu dkat tuan dya,,tpi bila pkir balik xbaik menipu,,so aku pown mcjla n bg thu.. apa yg dya ckp " hilang 1 batu,bermakna hilangla sayang awak dkat sya.."..errr!!klaw bleh jmpak blik batu tuh,,mmg aku g cari dah dkat padang..tpi bnda tuh mustahil akan jmpak dah...:(

jam yg wajib dipakai semasa ke kelas,ke wad,lepak2.

dah putus :'(
sorry mohd haziq :(

2 comments:

  1. hmm...kesian kt hg..
    tp mungkin dia suh bli jam baru kot....hehe
    aku follow hg tau...=)

    ReplyDelete
  2. wah tQ2..hahaa!!aku mlas nak update ar....buang masa..chewah...!!!

    ReplyDelete