Monday, February 7, 2011

朋友 > kawan > friends > दोस्त

SALAM..dekat dunia niyh semua orang punya kawankn??xkirala baik atau tak,dya tetap kawan kita..kita akan dengar cakap kawan berbanding dari cakap BF/GF kita..betul x??kawanla yang akan ada masa kita susah senang..kawan xkan hilang dalam hidup kita walaupun gaduh mcm mana pown..kalau kita gaduh/putus dgn BF/GF kita mesti kita akan hilang dorang teruskn??itula pentingnya KAWAN dalam hidup semua orang...
aku ramai sangat kawan..tpi kalau nak bandingkan,,aku ada kawan laki ramai dari kawan perempuan..sebab lelaki lebih memahami aku..hehe!!aku xkesahla apa org nak ckp dkat aku asalkn aku bahagia dgn dorang..huhu!!sekarang aku cuma nak cita pasal GF aku dulu ea??FATHIN NURLYANA ROSLI & NUR JANATUL ADNIN MD.ZAIN adalah kawan terbaik aku since aku sekolah rendah(darjah 6) lagi..rempit sama2,,msa zaman xmatang lagi..mmg teruk gila ar prangai..selalu kena marah dengan family masing2..pantang dapat peluang mesti nak keluar..tpi start sekolah menengah , fathin p skolah dato onn..aku dgn jaan skola badawi..tpi kami tetap kawan cm biasa..lepak sama2 jgak..sampaila sekarang..kalau balik cuti aku wajib jmpa dorang...fathin sekarang ada hal dya,,so jarangla jmpak,,tapi jaan WAJIB jmpa..skali jumpa mmg xreti nak balik rumahla..mcm2 cerita yg keluar dari mulut niyh..lupa nak ckap family depa family angkat aku :)...NURUL SHANANI ABU BAKAR kawan baik aku masa sekolah menengah(form 2)..kenal pown sebab olahraga..lawak gila..xsangka kami rapat sampai sekarang..cuma jarang jumpa jer sebab sibuk dengan hal masing2..n utk pengetahuan nani tua setahun dari aku(pangkat kakak)..dulu masa nak PMR mmg aku tidur umah dyala..bkan study tapi layan cita CHANDRAMUKI..mmg gila lar..dya niyh nampak jer sosial tpi sebenarnya tak..aku jadi baik bila dgn dya..dok dlm umah jar..kn babe??

fathin nur lyana rosli <3

nur janatul adnin md.zain <3

nurul shanani abu bakar <3

1/1/2009-aku daftar masuk ke kolej ******* ( maaf nama kolej terpaksa dirahsiakan utk elak penceroboh)..dekat sinila aku tahu yang kawan sangat penting dalam hidup..sebab dok asrama..parents jauh..so dengan mereka2la aku meluangkan masa...bangun tidur dah nampak muka dorang..owh lupa nak ckap masa 1st intake just ade 68 orang jer..pastu sorang tarik diri sebab masalah kesihatan,so tinggalla 67 orang...15/1/2009-2nd intake menyebabkan kelas aku bertambah ke 87 orang..3 orang tarik diri sebab masalah2 tertentu..so sampai sekarang kami cuma ada 84 orang..bayangkn group kami yang paling banyak n padat..huhuu!!semua tempat dipenuhi oleh kami jar...suka2!!sebab ada 2nd intake niyhla,aku kenal sorg gadis FARAH DIYANA MOHD FAUZI..masa dya kenalkan dri,,automatik terkeluar dari mulut aku " eyh nama mcm adik aku",,paling xcaya dya pnya birthday 14/12/1990..5 hari lepas birthday aku kowt..kami mula rapat dari sem 2(sem aku membujang)..hahaa!!selalu lepak dkat bilik dya dengan RAISA,ARDHA,IFA & KAK PIAH..memang mcm adik beradikla...study+makan+tidur+susah+senang sama2..perghh,,mmg masyukla...sekarang dah sem5 kn,,kami lagi rapat walaupun xselalu bersama mcm dlu...tapi aku tetap baik dgn budak diana niyh..hahaa!!aku sayang dia mcm aku sayang adik aku..ntahla..mungkin sayang ikhlas dari hati aku kowt...

farah diyana mohd fauzi <3 <3

roomate kita sekarang,nurool jannah saad :)

roommate masa dekat asrama lama
sue,kak sue,nisah,aku,jatti n kak eyna <33 

kumpulan 1/09(87org)-ganjaran dapat 100% exam

PRINSIP : KAWAN SAMPAI MATI,,SUSAH SENANG SAMA-SAMA..SEKIAN <3

2 comments:

  1. ramai la awek yg cun melecun. bak mai la sorang 2 wat teman makan.

    ReplyDelete
  2. amboi papa,,,xleh.mnja sorg jer yg leh teman papa mkn..org laen xleh taw??

    ReplyDelete