Wednesday, February 2, 2011

out as his GF

semalam (2/2/2011) ~ kuar dating dgn yg tersayang..mcm biasala menarik dgn bebi pink gilera,,tp xtawla psaipa bebi pink niyh meragam..eee,geram aku!!kcaw line jer aku nak dating..nsib bek ada penyelamat yg tlg selamatkn...manusia itu ialah akmal jamil(bf chumey)..ahak!!lpas g ambik motor en.akmal niyh,,kmi pown bergerakla ke Qb..sebenarnya aku yg gedikx nak dtg sni..sbb ptg nnti bleh lepak dkat dpan Qb..ada laut..walaupn xcantik tp aku suka bangat..huhuu!!lpas lepak2,,kmi pown p lar melayan cita THE GREEN HORNET...actually cita niyh best,,tpi disebabkn xdak subtitle trus jdi xbest..dahla aku failed BI..eeerrr!!pkul 10pm smpaila umah aku..kmi tukar2 barang..hihii!!>gatal doe<...sampai jer bilik aku,,aku tryla bju yg dya bg..mmg muat ar..simpan smua makeup aku,,then bru aku prasan purse aku xdak...aaaarggghhhh,,,geram gila kowt..p mna purse aku..??sebelum blik td ada jar dlm beg aku,,tp skrg xdak..eeeuuu!!nak teqiak..???:'(..last2 aku xtaw nak watpa..dgn mama abah dok beletiaq ckp aku careless..hmm!!skrg aku berharap org yg jmpak purse aku antaq blik kar dkat aku..aku nak IC n lesen jar skrg...huaaa!!

inila bebi yg dok meragam

hahaa..syg kmu gilala..

liverpool :)

dpt yg niyh lg..suka2

No comments:

Post a Comment