Sunday, February 6, 2011

KELAS+STUDY+TIDUR??

salam..cuti raya cina dah 5 hari..ptg tdi smua pelatih dah checkin ostel,,so skrg semua pakat dok kalut iron uniform,termasukla aku..aku balik pkul 3.20ptg dan dihantar oleh abah aku tersygla..tQ abah..!sampai jar bilik aku dgn harapan yang besar,,berharap kipas blik aku xberbunyi dah..sbb aku dah komplain dkat bku aduan sebelum cuti lg..xkn xperbaik lgi kn??tpi smua tanggapan aku silap sbb kipas blik aku masih rancak berbunyi..eeeuu,,bru buka takat 2 dah bunyi mcm apa jar..klaw jdi apa2 dkat aku n rumate mmg aku saman dah pasni...gggrrr!!mood baik,,aku pown p lar mop bli dgn ajax fabuloso,,lap kipas n sterile kn blik...slpas 30minit blik aku meqelit..suka2!!esok 7/2/2011 mula kelas..assignment xbuat2..study lgi ar...baloq liat gila aku..patutla xlaku..tpi yg penting aku jdi diri aku,,drpada aku dok bajet baguih dpan org..kn3??x0x0 u lah..

KATAKAN TIDAK TIDUR DALAM KELAS :P

inila benda wajib aku bawak ke kelas :)

belajar berpandukan buku nih :p

No comments:

Post a Comment