Wednesday, February 9, 2011

malang sungguh nasib ADY :(

yer,,arini cukup seminggu aku kuar dating dgn chumey & purse aku ilang...eeuu,,geram aku!!smpai sekarang xjmpa...hmm!!xpela,,nak wat camner xdk rezeki aku..report polis pown dah bt..cuma ic, lesen n kad bank jer yg aku xsettlekn lagi..start aku checkin ostel sampaila arini aku xkuar g mna2 pown..dok dlm bilik jar,,bkan study tpi bka fb dgn main game..tuh jerla keja aku skrg..huh!!ari jumaat niyh bru aku nak p settlekn smua benda alah tuh..
report polis milik aku :(

BABAK 1 ~ aku bangun pagi dgn niat nak hepy,xnak stress..okla sbb chumey bgi mcj 'monink bb'..lagi semangatla aku nak p kelas..huhuu!!pkul 7.30am g cafe, breakfast dgn kekawan yg selalu meriuhkan suasana di cafe kolej..mcm biasa menu aku mkn nasi goreng sbb aku xsuka mkn mee..err xbest!!lupa,,tadi sebelum g kolej,,aku dah refill aku pnya tumbler dgn air panas..full 1500ml aku isi..sbb aku thu rmai yg nak air aku dlm kelas japgi..meh tengah hari air aku penuh dgn taik gg..hahaa!!tpi xkesahla sbb dorg kawan aku,,bkn org lain,. :) .. lepas jer breakfast aku pown bergerakla ke kelas aku..dah on laptop,,projector..test2 mic..ok smua dah beres..skrg apa aku perlu buat,,pergi duduk dkat tmpat aku..punyala nak berlagak mcm sorg lelaki yg hensem,,aku pown tolakla beg aku ketepi sbb nak langkah meja auditorium..tiba-tiba dgar bunyi 'PAPP'..then jatti n ogen ckp 'scha tumbler ang jatuh'..aku pown terus pasang gear 5 g amek tumbler tuh..angkat2,,meleleh air keluar dkat bontot tumbler tuh..aku ngat penutup xrapat,,tpi sbenarnya tumbler aku dah retak..abis basah karpet kelas aku..paling aku suka,,anis meh dtg tahan air tuh dri meleleh keluar then xsampai seminit 'aarrgghhh,PANASSSSS'..hehehee!!tQ n sory anis...muaaahhxxx!!so tumbler tuh terpaksala aku buang..punya syg dkat tumbler,,aku letak sbelah tong sampah jer,,abis lobi aku basah sbb air dok kuar lagi,,nasib bek jatti g letak dlm tong sampah... :)
tumbler pink kesayangan aku ;'(


BABAK 2 ~ yeyea,,,arini chumey nak datang dekat aku..suka2!!xsabar nak tunggu pkul 6ptg..rindu gila dkat dya..huhuu!!!balik lunch hour,aku tgok hp aku ada 3 missed call..tgok number dya..aku pown call ar dya balik,,dlm talian :
chumey : yunk,ang abis kelas pkul bapa??
aku : pkul 6 yunk,,sbb ada kelas agama..
chumey : smpai pkul bapa ang leh kluar?
aku : sampai pkul 7.30ptg jar..
chumey : lbih dri 7.30ptg xleh kar??
aku : xleh..
chumey : even p hosp??
aku : yerla..psaipa??
chumey : xpa..satgi aku bg taw ang len..bye

abis lunch hour,,aku p kelas blik..aku dpt mcj dri chumey,,dya ckp satgi akmal jamil dgn kak nadia meh amek kamera dkat aku..aku pelik ' kenapa akmal jamil plak?..pstuh dya kata sbb dya ada keja yg perlu disetelkn sebelum p kl..siyes aku marah gila+bengang+nak nanges :'(..mmg perlukn sokongan emosi gila ar..dlm kelas xleh concentrate lgsung..aku nak tido,,jgn sapa kacaw aku..hmm!!ntahla aku pown xpaham kenapa aku mrah dya sgt..sedangkn dya keja nak kumpul duit utk kmi kawen..hehee!!dlu ok jar..tpi skrg mmg aku cepat terasa dgn dya...sorry yunk sbb aku xtill xpaham lagi..hmm!!

jauh dimata , dekat di mata


BABAK 3  on9 fb..ada org add aku..yer dya gf kpada xbf aku dlu n aku approve..mmg aku xknal dya,,tp disbbkan dya prempuan aku approve..klaw laki mmg xdah..dya pm aku dlm fb..aku mcj mcm biasa jerla..ajak??ea exbf aku dlu..aku kapel setahun lbih..dya baik cma kmi xserasi bersama sbb tuh kmi putus..aku putus gn dya blan 11 2010..tpi tba2 aku dpt thu,,dya kenal gadis niyh october 2010..n pling aku xsangka,,dya ckp msa tuh RR bg taw dya yg dya xdak sapa dah msa tuh..aarrghhh,,aku geram..nak nangeh walaupn aku dah xdak papa dgn dya skrg..aku dah da chumey tpi xthu knapa aku xpuas hati dgn dya skrg..so aku pown call,btul ker dya ckp mcm tuh??isu niyh mmg xperlu dibangkitkn lgi cuma aku xpuas ati..RR mempertikakikn..mcm biasa..huhuu!!so skrg sapa aku nak pcya??huh..biala..


menghapuskan kenangan bersama :)


MOOD : MASIH GERAM x(


No comments:

Post a Comment